
لوگو جدید الجی رونمایی شد: هویت برند پویاتر و جوانتر
ال جی از هویت برند جدید خود رونمایی کرد. لوگوی جدید الجی مسطحتر است و از رنگ قرمز روشنتری به نام LG Active Red استفاده میکند. همچنین شعار معروف «زندگی خوب است» دارای طراحی فونت جدیدی است و بر روی بسته بندی محصولات ال جی گسترده تر ظاهر خواهد شد.
ویلیام چو مدیرعامل الجی میگوید:
داشتن استراتژی برند قدرتمند و هماهنگ ما را قادر ساخته تا بهتر بتوانیم با هویت و ارزشهای منحصربهفرد خودمان ارتباط برقرار کنیم. لوگوی جدید ما آمیزهای از نوآوری و سرزندگی است و امیدواریم که با معرفی این لوگوی جدید تبدیل به یک برند نمادین شویم و بتوانیم با مشتریان خود در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنیم.
الجی همچنین با انتشار ویدیویی حالتهای بیانگری بیشتری به لوگوی خود اضافه کرده که شامل مواردی مثل خندیدن، چشمک زدن و چرت زدن میشوند.
این روزها با فعالتر شدن نسل جوان که با نام نسل Z هم از آنها نام برده میشود، همه شرکتها در تلاش برای جلب توجه آنها هستند. به همین خاطر الجی هم یک لوگوی شادابتر، پویاتر و جوانپسندتر انتخاب کرده تا بتواند با این نسل بهتر ارتباط برقرار کند. هرچند که خروج این شرکت از بازار موبایل، دست آن را از یکی از بزرگترین بازارهای سودده جهانی کوتاه کرده است.
همانطور که میدانید الجی دو سال پیش رسماً از بازار گوشیهای هوشمند خارج شد. با اینحال این شرکت کماکان در صنایعی مثل تولید نمایشگر، تلویزیون، مانیتور و لوازم خانگی از پیشتازان محسوب میشود. این شرکت همچنین برخلاف رقیبش سامسونگ، پس از تحریمهای آمریکا علیه ایران دیگر حضوری رسمی در بازار کشورمان ندارد.
حالا باید ببینیم هویت برند جدید الجی چه تاثیری روی برنامههای آینده این شرکت خواهد داشت. نظر شما درباره لوگو جدید الجی چیست؟ آیا مشتاق بازگشت الجی به بازار ایران هستید؟
این خبر باز نشر از منبع بوده و دولوپرسنتر هیچ مسئولیتی در قبال صحت آن نداد.
همچنین بخوانید : الکترونیک آرتز ریبرند فیفا و برند جدید EA SPORTS FC
